info@massivedynamic.com +01 (414) 230 - 5550

Partenerii noștri

 

Proiectul Școala de Carte și Meserii este realizat în parteneriat de Lidl, Penny Market, METRO și Hornbach.
Hornbach

 


HORNBACH  este o companie multinaţională, de familie, care a înregistrat în exercițiul  financiar  2015/2016 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri  (netă)  de  peste 3,755 miliarde de Euro, în creștere cu peste 5% comparativ cu perioada anterioară.

 

Fondată în  anul 1877,HORNBACH  este singura companie  din domeniul construcțiilor și grădinăritului care  e poate mândri cu o istorie de 5 generații. În  acest moment, concernul  deține  156 de magazine mixte de materiale  de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), dintre care 6 în România (Bucureşti Berceni, Bucureşti Militari, Bucureşti Baloteşti, Braşov, Timişoara şi Sibiu).

 

Conceptul  comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor  clienților.  HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În  plus,  calitatea excelentă a consultanţei şi a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente. Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de  grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului  magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare.

 

De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 17.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

  • Text Hover
REWE

 


Grupul REWE este unul din liderii europeni in comertul alimentar si in turism. De la infiintarea sa in 1927, grupul REWE a ajuns de la un comerciant local, la un concern multinational. Pentru a creste pana la acest nivel, a fost nevoie de o gandire orientata spre viitor si o reconstructie permanenta. Intr-o continua inovare, concernul se adapteaza mereu cerintelor pietelor internationale fiind cu un pas inainte, imbinand astfel traditia si experienta de 90 de ani cu deschiderea spre nou.

 

La ora actuală grupul REWE este reprezentat în peste 19 ţări europene, cu o cifră de afaceri de peste 54 de miliarde de EUR şi un număr total de angajaţi de peste 330.000.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel national, avand un numar de aproximativ 3,800 de angajati. Intreaga retea este deservita de 3 centre logistice situate in localitatile: Stefanestii de Jos (jud. Ilfov), Turda (jud. Cluj) si Bacau. Expansiunea locala a business-ului,la fel ca in anii trecuti va continua si in 2017 cu un numar de 20 – 25 de magazine noi.
La baza succesului companiei sta permanenta preocupare pentru dezvoltarea angajatilor si pentru atragerea permanenta de angajati tineri, energici si cu spirit de echipa.
Cea mai bună performanţă – pentru clienţi, parteneri şi angajaţi.

  • Text Hover
LIDL

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa.

Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5000 în România unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preţ, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.


Pentru un viitor mai bun, Lidl este o companie care acționează responsabil în toate domeniile de activitate și se implică constant în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, prin 5 dimensiuni principale: societate, mediu, resurse umane, produse și logistică.

  • Text Hover
METRO

 

 METRO este liderul comerţului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajaţi la nivel mondial. În anul financiar 2016/2017, METRO a înregistrat vânzări de aprox. 37 miliarde €. Compania oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile clienților săi atât la nivel regional, cât și la nivel internațional. Bazându-se pe forţa diviziilor sale de vânzări METRO/MAKRO Cash & Carry și Real, precum și pe serviciile de livrare și inițiativele de digitalizare METRO stabilește standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Informaţii suplimentare pe: www.metroag.de

 


METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti.Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda.

  • Text Hover