Your address will show here +12 34 56 78

Partenerii noștri

 

Proiectul Școala de Carte și Meserii este realizat în parteneriat cu HORNBACH România, LIDL Discount, METRO Cash & Carry România, PENNY, SELGROS Cash&Carry
Hornbach

 


HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2020/2021 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de 5,5 miliarde de Euro.

 

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care e poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 161 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 7 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu și Oradea).

 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente. Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de  grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului  magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare.

 

De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 23.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

  • Text Hover
LIDL

 

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice. 

 

În 2011, Lidl a deschis primele magazine în România, iar în prezent cei peste 8000 de angajați își desfășoară activitatea în peste 280 de magazine și 5 centre logistice.

 

În calitate de companie internațională, își asumă responsabilitatea – nu doar pentru un rezultat economic bun, ci și în raport cu resursele mediului înconjurător,  în raport cu angajații, comunitățile în care este prezent și mediul economic în care activează.  Sustenabilitatea face, deci, parte din modelul de business. Abordările simple și orientate spre client, utilizarea responsabilă a resurselor și menținerea unor relații bazate pe respect cu clienții, angajații și partenerii reprezintă bazele activității zilnice Lidl. Aceste valori sunt consemnate în principiile companiei.


Fie că angajații lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună.  Retailer-ul german oferă angajaților șansa să își construiască propria carieră de succes. Cooperarea cu  angajații are la bază încrederea, corectitudinea și respectul. Formarea şi dezvoltarea lor este esențială și sunt investite resurse considerabile pentru atingerea cerințelor de performanță și creşterea competenţelor individuale pe toate planurile.

  • Text Hover
METRO

 

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2017/2018, METRO a înregistrat vânzări de 36.5 miliarde €. METRO oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile celor 24 milioane de clienți profesioniști atât din industria Horeca, cât și din comerțul tradițional. Totodată, METRO stabilește noi standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania sprijină competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin intermediul soluțiilor digitale și a serviciilor de livrare și contribuie la diversitatea culturală in domeniul comerțului cu amănuntul și ospitalității.
Informații suplimentare pe: www.metroag.de

 

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște şi Turda.

Informații suplimentare pe: www.metro.ro

  • Text Hover
PENNY

Grupul PENNY este unul din liderii europeni în comerțul alimentar și în turism. De la înființarea sa în 1927, grupul PENNY a ajuns de la un comerciant local la un concern multinațional. Pentru a crește până la acest nivel, a fost nevoie de o gândire orientată spre viitor și o reconstrucție permanentă. Într-o continuă inovare, concernul se adaptează mereu cerințelor piețelor internaționale, fiind cu un pas înainte, îmbinând astfel tradiția și experiența de 90 de ani cu deschiderea spre nou.

Experienta de 94 de ani sau cu o experienta de peste 90 de ani

 

La ora actuală grupul PENNY este reprezentat în peste 22 țări europene, cu o cifră de afaceri de peste 60 de miliarde de EUR și un număr total de angajați de peste 360.000.
PENNY este conceptul de succes al grupului german PENNY și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, PENNY România deține peste 270 de magazine PENNY Market la nivel național, având un număr de peste 5000 de angajați. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos (jud. Ilfov), Turda (jud. Cluj) și Bacău (jud. Bacău). Expansiunea locala a business-ului, la fel ca în anii trecuți, va continua și în 2021 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.


La baza succesului companiei stă permanenta preocupare pentru dezvoltarea angajaților și pentru atragerea permanentă de angajați tineri, energici și cu spirit de echipă. Cea mai bună performanță – pentru clienți, parteneri și angajați.

 

În 2019, am continuat să investim în colegii noștri și am demonstrat, prin proiectele pe care le-am inițiat, că suntem o companie responsabilă. Punem accentul pe sustenabilitate atât la nivel de produse și sortiment, prin dezvoltarea de mărci proprii și extinderea gamei de produse sustenabile, cât și la nivel de proiectare și construcție de magazine.

În următorii ani, ne vom concentra pe îmbunătățirea constantă a experienței de cumpărare și adaptarea formatelor de magazine la noile comportamente de consum care vor apărea pe piața din România.

 

  • Text Hover
SELGROS

Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elveția, Selgros deținând în prezent 92 de magazine, 43 în Germania, 17 în Polonia, 11 în Rusia și 23 în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. 

Selgros este partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceștia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competență în calitate și prospețime, disponibil în permanență la cele mai convenabile prețuri.

 


Echipa Selgros România numara astăzi peste 4.500 de membri, fiecare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie. Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor angajatilor, care și-au însușit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Selgros se implică activ în viața comunităților în care activează, contribuind la dezvoltarea și evoluția acestora, susținând performanțele individuale sau de grup și sprijinind proiectele de dezvoltare durabilă, precum și persoanele și grupurile defavorizate.

  • Text Hover