Your address will show here +12 34 56 78

Partenerii noștri

 

Proiectul Școala de Carte și Meserii este realizat în parteneriat cu HORNBACH România, LIDL Discount, METRO Cash & Carry România, PENNY, SELGROS Cash&Carry, dm drogerie markt 
HORNBACH

HORNBACH este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2022/2023 (data bilanțului: 28 februarie) o cifră de afaceri de 6.5 miliarede de Euro.

 

 

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie din domeniul construcțiilor și grădinăritului care e poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 171 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 9 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca, Constanța).

 


Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente. Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de  grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului  magazin de materiale de construcții cu conceptul Drive-In (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare.

 


De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având peste 25.000 de angajați și peste 1000 de elevi în formare profesională la nivel de concern, care contribuie la succesul companiei.

  • Text Hover
LIDL

 

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice. 

 

În 2011, Lidl a deschis primele magazine în România, iar în prezent cei peste 8000 de angajați își desfășoară activitatea în peste 280 de magazine și 5 centre logistice.

 

În calitate de companie internațională, își asumă responsabilitatea – nu doar pentru un rezultat economic bun, ci și în raport cu resursele mediului înconjurător,  în raport cu angajații, comunitățile în care este prezent și mediul economic în care activează.  Sustenabilitatea face, deci, parte din modelul de business. Abordările simple și orientate spre client, utilizarea responsabilă a resurselor și menținerea unor relații bazate pe respect cu clienții, angajații și partenerii reprezintă bazele activității zilnice Lidl. Aceste valori sunt consemnate în principiile companiei.


Fie că angajații lucrează în sediul central, în centrele logistice sau în magazine, cu toții se dedică acelorași valori și motivației de a face compania Lidl în fiecare zi tot mai bună.  Retailer-ul german oferă angajaților șansa să își construiască propria carieră de succes. Cooperarea cu  angajații are la bază încrederea, corectitudinea și respectul. Formarea şi dezvoltarea lor este esențială și sunt investite resurse considerabile pentru atingerea cerințelor de performanță și creşterea competenţelor individuale pe toate planurile.

  • Text Hover
METRO
METRO este un lider internațional în comerțul cu ridicata de produse alimentare și nealimentare, specializat în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți (Traders). În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct la locație (Food Service Distribution, FSD) – toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. Sustenabilitatea este un pilon cheie al companiei METRO, aceasta fiind listată în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informații pot fi găsite pe MPULSE.de, revista noastră online.

 

METRO România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște şi Turda.

Informații suplimentare pe: www.metro.ro

  • Text Hover
PENNY

 

Grupul REWE este unul din liderii europeni în comerțul alimentar și în turism. De la înființarea sa în 1927, grupul REWE a ajuns de la un comerciant local la un concern multinațional. Pentru a crește până la acest nivel, a fost nevoie de o gândire orientată spre viitor și o reconstrucție permanentă. Într-o continuă inovare, concernul se adaptează mereu cerințelor piețelor internaționale, fiind cu un pas înainte și îmbinând astfel tradiția și experiența de  peste 90 de ani cu deschiderea spre nou.

 

 La ora actuală grupul REWE este reprezentat în peste 22 țări europene, cu o cifră de afaceri de peste 60 de miliarde de EUR și un număr total de angajați de peste 360.000.


PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, REWE deține peste 330 de magazine PENNY la nivel național, având un număr de peste 6000 de angajați. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos (jud. Ilfov), Turda (jud. Cluj), Bacău (jud. Bacău) și Filiași (Jud Dolj).


La baza succesului companiei stă permanenta preocupare pentru dezvoltarea angajaților și pentru atragerea permanentă de colegi energici și cu spirit de echipă. Scopul actiunilor noastre este ca PENNY sa fie cea mai bună performanță – pentru angajați, parteneri și clienti.

 

  • Text Hover
SELGROS

Selgros Cash & Carry SRL aparține portofoliului Transgourmet Holding AG, deținut astăzi integral de compania Coop Elveția, Selgros operează în prezent 80 de magazine: 38 în Germania, 19 în Polonia și 23 în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

 

Selgros este partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceștia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competență în calitate și prospețime. Acum Selgros se adresează și consumatorilor finali oferind o gamă largă de peste 50.000 de produse alimentare și nealimentare care întrunesc cele mai înalte criterii de selecție, la un preț atractiv.

 

 

 


Echipa Selgros România numără astăzi peste 4.700 de membri, fiecare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie. Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor angajatilor, care și-au însușit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

 

Selgros se implică activ în viața comunităților în care activează, contribuind la dezvoltarea și evoluția acestora, susținând performanțele individuale sau de grup și sprijinind proiectele de dezvoltare durabilă, precum și persoanele și grupurile defavorizate.

  • Text Hover
  • Text Hover
dm drogerie markt

 

dm drogerie markt  este una din cele mai puternice rețele de retail specializate în domeniile frumusețe, sănătate, produse pentru îngrijire casă și bebe oferind clienților săi o gamă largă de produse și mărci în aceste segmente.
Primul magazin dm drogerie markt a fost deschis în Germania în anul 1973, urmat de Austria în 1976.
Astăzi dm drogerie markt deţine peste 3.500 de filiale şi peste 65.000 de angajaţi, ceea ce o transformă în cel mai mare lanţ de drogherii din Europa. dm este prezent în 13 ţări: Germania, Austria, Ungaria, Cehia, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Serbia, Bosnia-Herţegovina, România, Bulgaria, Macedonia și Italia.
În România, dm drogerie markt a fost înfiinţată în anul 2007, cu prima filială în Timişoara, unde se află depozitul şi sediul central. Astăzi dm are peste 125 magazine deschise în România, peste 1300 angajaţi și este într-o continuă dezvoltare atât pentru clienți cât și pentru angajații săi.

 

La dm acţionăm ca un colectiv în comunitate

dm drogerie markt sprijină şi încurajează dezvoltarea continuă a angajaţilor, atât pe plan profesional, cât şi pe cel personal. În centrul tuturor activităţilor noastre este omul. Combinarea muncii cu învăţarea este un principiu general în activitatea companiei. Provocarea noastră permanentă este modelarea unei comunități de lucru prin care să înnobilăm cerinţele clienţilor noştri și să oferim oamenilor cu care colaborăm posibilităţi de dezvoltare continuă. Organizăm Workshop-uri și școlarizări atât în țară, cât și în străinătate care dau posibilitatea creșterii și dezvoltării personale, cât și profesionale. 

 

Printre altele, dorim să oferim angajaţilor posibilitatea:

de a învăţa unii de la alţii;

de a se cunoaşte reciproc;

de a recunoaşte individualitatea celuilalt.

 

Fie că vorbim despre filialele dm, sediul central sau centrul de distribuție din Timișoara, oferim o gamă largă de oportunități de formare și perfecționare, nu numai pentru practicanți sau tineri la început de drum, ci și pentru profesioniști cu experiență – pentru toți cei care ar dori să își modeleze viitorul alături de noi și să aibă parte de un loc de muncă inspirat din viață.

  • Text Hover