Your address will show here +12 34 56 78

Partenerii noștri

 

Proiectul Școala de Carte și Meserii este realizat în parteneriat cu HORNBACH România, LIDL Discount, METRO Cash & Carry România, PENNY Market, SELGROS Cash&Carry
Hornbach

 


HORNBACH  este o companie multinațională, de familie, care a înregistrat în exercițiul financiar 2017/2018 (data bilanțului: 29 februarie) o cifră de afaceri (netă) de peste 4,14 miliarde de Euro.

 

Fondată în anul 1877, HORNBACH este singura companie dindomeniul construcțiilor și grădinăritului care e poate mândri cu o istorie de 5 generații. În acest moment, concernul deține 156 de magazine mixte de materiale de construcții și grădinărit, în nouă țări din Europa (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveția, Cehia, Slovacia, Suedia și România), dintre care 6 în România (București Berceni, București Militari, București Balotești, Brașov, Timișoara și Sibiu).

 

Conceptul comercial și gama de produse sunt orientate în întregime către sprijinirea proiectelor clienților. HORNBACH garantează acestora prețuri mereu mici, fiind lider de piață pe acest segment. În plus, calitatea excelentă a consultanței și a serviciilor oferite au fost confirmate de nenumărate studii și teste independente. Prin pionierat, ca de exemplu deschiderea primului magazin mixt de materiale de construcție și articole de  grădinărit (1968), a primului megastore (1980) și a primului  magazin de materiale de construcții cu conceptul drive-in (2003), HORNBACH își dovedește în permanență forța inovatoare.

 

De decenii, HORNBACH este considerat un angajator de top, în acest moment având aproximativ 20.000 de angajați care contribuie la succesul companiei.

  • Text Hover
LIDL

Lidl este prezent în 30 de țări din toată lumea și operează aproximativ 10.000 de magazine și peste 140 de centre logistice în 27 de țări din Europa.

Lidl are aproximativ 215.000 de angajați, dintre care 5000 în România unde retailer-ul german are deschise peste 200 de magazine și 4 centre logistice. Misiunea Lidl în România este aceea de a le oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun preț, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente.


Pentru un viitor mai bun, Lidl este o companie care acționează responsabil în toate domeniile de activitate și se implică constant în soluționarea nevoilor din comunitățile din care face parte, prin 5 dimensiuni principale: societate, mediu, resurse umane, produse și logistică.

  • Text Hover
METRO

 

METRO este liderul comerțului cu ridicata la scară mondială. Compania operează în 35 de țări și numără peste 150.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2017/2018, METRO a înregistrat vânzări de 36.5 miliarde €. METRO oferă soluții personalizate pentru a satisface nevoile celor 24 milioane de clienți profesioniști atât din industria Horeca, cât și din comerțul tradițional. Totodată, METRO stabilește noi standarde pentru viitor: orientare către client, soluții digitale și modele sustenabile de afaceri. Compania sprijină competitivitatea antreprenorilor și a afacerilor independente prin intermediul soluțiilor digitale și a serviciilor de livrare și contribuie la diversitatea culturală in domeniul comerțului cu amănuntul și ospitalității.
Informații suplimentare pe: www.metroag.de

 

METRO Cash & Carry România a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuție, în București. Distribuția națională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în București, câte 2 centre în Brașov, Constanța, Timișoara și câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iași, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galați, Ploiești, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureș, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamț, Buzău, Târgoviște şi Turda.

Informații suplimentare pe: www.metro.ro

  • Text Hover
REWE

Grupul REWE este unul din liderii europeni în comerțul alimentar și în turism. De la înființarea sa în 1927, grupul REWE a ajuns de la un comerciant local la un concern multinațional. Pentru a crește până la acest nivel, a fost nevoie de o gândire orientată spre viitor și o reconstrucție permanentă. Într-o continuă inovare, concernul se adaptează mereu cerințelor piețelor internaționale, fiind cu un pas înainte, îmbinând astfel tradiția și experiența de 90 de ani cu deschiderea spre nou.

 

La ora actuală grupul REWE este reprezentat în peste 19 țări europene, cu o cifră de afaceri de peste 54 de miliarde de EUR și un număr total de angajați de peste 330.000.
Penny Market este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, REWE România deține 200 de magazine Penny Market la nivel național, având un număr de aproximativ 3800 de angajați. Întreaga rețea este deservită de 3 centre logistice situate în localitățile: Ștefăneștii de Jos (jud. Ilfov), Turda (jud. Cluj) și Bacău. Expansiunea locala a business-ului, la fel ca în anii trecuți, va continua și în 2019 cu un număr de 20 – 25 de magazine noi.
La baza succesului companiei stă permanenta preocupare pentru dezvoltarea angajaților și pentru atragerea permanentă de angajați tineri, energici și cu spirit de echipă.
Cea mai bună performanță – pentru clienți, parteneri și angajați.

  • Text Hover
SELGROS

Selgros Cash & Carry SRL este o societate a grupului TransGourmet, controlat astăzi integral de compania Coop Elveția, Selgros deținând în prezent 91 de magazine, 43 în Germania, 17 în Polonia, 9 în Rusia și 22 în România. Selgros se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi, zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect. 

Selgros este partenerul de încredere al gastronomilor, comercianţilor şi micilor întreprinzători particulari, asigurând pentru aceștia cele mai bune servicii, un sortiment croit după nevoile lor, bazat pe competență în calitate și prospețime, disponibil în permanență la cele mai convenabile prețuri.

 


Echipa Selgros România numara astăzi peste 4.500 de membri, fiecare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie. Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor angajatilor, care și-au însușit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Selgros se implică activ în viața comunităților în care activează, contribuind la dezvoltarea și evoluția acestora, susținând performanțele individuale sau de grup și sprijinind proiectele de dezvoltare durabilă, precum și persoanele și grupurile defavorizate.

  • Text Hover